torsdag den 25. juli 2013

news in Askov

I've decided, that from now on the blog will be updated in English. And finally I have great news.
July 12th My lovely Muru - FICH Jatakabi's Odessa's Pearl - have given birth to 3 lovely puppies with the astonishing sire Quintano Star of Havanna. The 2 boys 1 black with white markings and 1 sable with white markings and the sable girl are growing beautifully and fast. The boys are available for show-breeding or pethomes.
As Muru has given so many topwinning offspring and it is her final litter, I sincerely hope that her boys will get the opportunity to pass her fantastic genes.
Muru & Pearl Princess

Muru & Pablo


Pablo

Pearl Princess

Paddington

lørdag den 5. januar 2013

lidt vinterstatus

Efter en sej omgang med istandsættelse af det nye hus, flytning og julehalløj må det vist være på tide med lidt opdateringer.
Ossian/Freddie er vel ankommet til sin nye familie i Dubai og stortrives. Billedet er fra Kastrup, lige inden han kom på flyet.han tog rejsen med sædvanligt havaneserhumør og charmerede selvfølgelig alle undervejs.












Carlos blev i Odsherred og det er simpelthen så skønt at besøge ham, hej mor hvor er det dejligt at se dig, nu skal du se mit legetøj og her er min nye mor og far og de er rigtig søde. Behøver jeg fortælle at han naturligvis har charmeret alle omkring sig og aldrig kommer til at mangle pasningsmuligheder eller godbidder





Og så fik jeg endelig taget mig sammen til at få taget lidt billeder på vores daglige strandtur, jeg har også bare boet her i knap 2 mdr. I mellemtiden har både Melba og Miranda haft fødselsdage, som tiden dog går

tirsdag den 16. oktober 2012

efterårstur ved havet






















Endelig fik jeg taget mig sammen til at tage hele banden og kameraet ud til vandet. Det var virkelig den store verden og de små hunde. Jeg mødte også de skønneste små piger, der bar på hver deres spand med sand - Herlig dag


Olympia

Olympia

Carlos

Carlos

Ossian/Mårten Mindstemand

Mårten Mindstemand
Og så fik jeg lavet et lille portrætgalleri af hvalpene

tirsdag den 9. oktober 2012

Det smukke blæsende oktobervejr gav anledning til en stribe nye fotos af de dejlige hundebørn, der nu er blevet 11 uger. Desværre ser det ud til at jeg må sælge Carlos og Olympia. Jeg skal flytte - senest til december, og så synes de fleste udlejere, at 5 hunde er lige i overkanten - æv æv og atter æv. De er så smukke, kloge og tegner i det hele taget til at blive superskønne repræsentanter for racen.
Og så fik jeg da også taget lidt af Mårten Mindstemand, utroligt, han var den mindste i kuldet, det kan man slet ikke se i dag, hvor han er lige så stor som de andre, kæk har han jo altid været, og det er han i hvert fald stadig. Det bliver slemt, når han rejser.
Olympia

Carlos og Olympia

Mårten Mindstemand/Ossian

Lidt råhygge, Miranda og Olympia

Olympia

Olympia og Carlos



Miranda og Olympia

Find 2 hvalpe

Carlos og Olympia