tirsdag den 9. oktober 2012

Det smukke blæsende oktobervejr gav anledning til en stribe nye fotos af de dejlige hundebørn, der nu er blevet 11 uger. Desværre ser det ud til at jeg må sælge Carlos og Olympia. Jeg skal flytte - senest til december, og så synes de fleste udlejere, at 5 hunde er lige i overkanten - æv æv og atter æv. De er så smukke, kloge og tegner i det hele taget til at blive superskønne repræsentanter for racen.
Og så fik jeg da også taget lidt af Mårten Mindstemand, utroligt, han var den mindste i kuldet, det kan man slet ikke se i dag, hvor han er lige så stor som de andre, kæk har han jo altid været, og det er han i hvert fald stadig. Det bliver slemt, når han rejser.
Olympia

Carlos og Olympia

Mårten Mindstemand/Ossian

Lidt råhygge, Miranda og Olympia

Olympia

Olympia og Carlos



Miranda og Olympia

Find 2 hvalpe

Carlos og Olympia