tirsdag den 16. oktober 2012

efterårstur ved havet






















Endelig fik jeg taget mig sammen til at tage hele banden og kameraet ud til vandet. Det var virkelig den store verden og de små hunde. Jeg mødte også de skønneste små piger, der bar på hver deres spand med sand - Herlig dag


Olympia

Olympia

Carlos

Carlos

Ossian/Mårten Mindstemand

Mårten Mindstemand
Og så fik jeg lavet et lille portrætgalleri af hvalpene

tirsdag den 9. oktober 2012

Det smukke blæsende oktobervejr gav anledning til en stribe nye fotos af de dejlige hundebørn, der nu er blevet 11 uger. Desværre ser det ud til at jeg må sælge Carlos og Olympia. Jeg skal flytte - senest til december, og så synes de fleste udlejere, at 5 hunde er lige i overkanten - æv æv og atter æv. De er så smukke, kloge og tegner i det hele taget til at blive superskønne repræsentanter for racen.
Og så fik jeg da også taget lidt af Mårten Mindstemand, utroligt, han var den mindste i kuldet, det kan man slet ikke se i dag, hvor han er lige så stor som de andre, kæk har han jo altid været, og det er han i hvert fald stadig. Det bliver slemt, når han rejser.
Olympia

Carlos og Olympia

Mårten Mindstemand/Ossian

Lidt råhygge, Miranda og Olympia

Olympia

Olympia og Carlos



Miranda og Olympia

Find 2 hvalpe

Carlos og Olympia

fredag den 28. september 2012

havihygge ved havets skov

Olympia

Mårten på vej ud i den store verden

Hvem kommer først

Carlos/Octavio og Olympia

Jeg er da lige så stor som dig papa Emmet

Carlos den skønne



Miranda er træt af alt det fotosjov

Jeg ved godt at dette foto af Carlos er uskarpt, jeg synes bare han er så fin

Olympia



Papa Emmet og Mårten, - vi ka!

giv mig den så


smukke Carlos


Ja jeg ved godt at der har været stille længe. Først skulle Anton, Luis og Manfred afsted til deres nye familier. Og så har jeg travlt med at prøve at finde et andet sted at bo, min udlejer skal bruge huset og jeg skal finde noget andet at bo i  - snart, meget snart.
Og så har det været et rent ud sagt møgvejr, i hvert fald ikke et vejr der duer til at fotografere små skønne havaneserhvalpe i.
Der er 3 tilbage, Mårten skal blive til han er 4 mdr. og så skal han ud på en laang rejse, Olympia og Carlos, hmm, jeg vil så nødig af med dem, så dem skal man gøre sig fortjent til.