| Olympia |
| Mårten på vej ud i den store verden |
| Hvem kommer først |
| Carlos/Octavio og Olympia |
| Jeg er da lige så stor som dig papa Emmet |
| Carlos den skønne |
| Miranda er træt af alt det fotosjov |
| Jeg ved godt at dette foto af Carlos er uskarpt, jeg synes bare han er så fin |
| Olympia |
| Papa Emmet og Mårten, - vi ka! |
| giv mig den så |
| smukke Carlos |
Ja jeg ved godt at der har været stille længe. Først skulle Anton, Luis og Manfred afsted til deres nye familier. Og så har jeg travlt med at prøve at finde et andet sted at bo, min udlejer skal bruge huset og jeg skal finde noget andet at bo i - snart, meget snart.
Og så har det været et rent ud sagt møgvejr, i hvert fald ikke et vejr der duer til at fotografere små skønne havaneserhvalpe i.
Der er 3 tilbage, Mårten skal blive til han er 4 mdr. og så skal han ud på en laang rejse, Olympia og Carlos, hmm, jeg vil så nødig af med dem, så dem skal man gøre sig fortjent til.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar