Det går bare så hurtigt med de små rumpenisser. I dag har de fået den første af ialt 3 ormekure, de skal have her i huset.
nu er det slut med bare at spise og sove, der skal leges. I dag blev det altså indendørs, jeg synes der var for koldt udenfor, men I får lige et par billeder fra gårsdagens havehygge
Ingen kommentarer:
Send en kommentar