blog om Kalakyrian's hunde, først og fremmest bichon havanaise og havaneserhvalpenes liv og udvikling
Hvor er de dog skønne - de nyder da rigtigt at være ude ;o)
WOW nogle skønne videoer og flotte hvalpe!!!
Hvor er de dog skønne - de nyder da rigtigt at være ude ;o)
SvarSletWOW nogle skønne videoer og flotte hvalpe!!!
SvarSlet