blog om Kalakyrian's hunde, først og fremmest bichon havanaise og havaneserhvalpenes liv og udvikling
Sikke en kolbøtte… Det ligner godt nok de hygger sig i blomsterbedet ;o)
Sikke en kolbøtte… Det ligner godt nok de hygger sig i blomsterbedet ;o)
SvarSlet