lørdag den 1. september 2012

havihygge havearbejdere

Olympia

 Jeg skal hedde Anton


og bo i Snekkersten

Jeg skal hedde Louis og Søndermarken kan bare vente sig



Nu er hvalpene næsten 6 uger og der er fuld fart på, jeg håber at det bliver ved med at være godt vejr, for de har virkelig brug for at røre sig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar