mandag den 20. august 2012

Mirandas første udstilling

 Så var Miranda (Jatakabi's I am Mother Gold) på udstilling for første gang, vi kørte i 2½ time til Knuthenborg Safariapark, hvor Dansk Kennel Klub kreds 10 holdt skue. Bagende varmt, og Miranda synes absolut ikke der var nogen grund til at "på". Hmm, samspilsramt var hun jo, køresyg, netop startet løbetid og fået trukket en tand ud 2 dage før. Selvfølgelig fik hun sin Særdeles Lovende og blev Bedste hvalp, men så var det også slut, de afsluttende konkurrencer gad hun bare ikke. Og så kørte vi 200 km hjem igen til Melba og hvalpe og Bracco Emmet, der i den grad havde savnet os



1 kommentar:

  1. STORT tillykke med Miranda! Det var da super flot...og så endda i løbetid. - Og ja, sikke en varme det var i søndags.

    SvarSlet